Критерії оцінювання

Нормативна база, що регламентує процедуру оцінювання результатів навчання здобувачів освіти

Критерії оцінювання регулюються Наказом освіти і науки, молоді та спорту України від 13.04.2011 № 329 «Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти». Критерії визначають підходи до визначення рівня навчальних досягнень учнів та встановлюють відповідність між вимогами до знань, умінь і навичок учнів та показником оцінки в балах. Критерії реалізуються в нормах чотирьох рівнів досягнень: початковий, середній, достатній, високий.

Початковий. Це 1, 2, 3 бали. Відповідь учня фраґментарна, характеризується початковими уявленнями про предмет вивчення.

Середній. Це 4, 5, 6 балів. Учень відтворює основний навчальний матеріал, виконує завдання за зразком, володіє елементарними вміннями навчальної діяльності.

Достатній. Це 7, 8, 9 балів. Учень знає істотні ознаки понять, явищ, зв’язки між ними, вміє пояснити основні закономірності, а також самостійно застосовує знання в стандартних ситуаціях, володіє розумовими операціями, вміє робити висновки, виправляти допущені помилки. Відповідь учня правильна, логічна, обґрунтована, хоча у ній бракує власних суджень.

Високий. Це 10, 11, 12 балів. Знання учня є глибокими, міцними, системними; учень вміє застосовувати їх для виконання творчих завдань, його навчальна діяльність позначена вмінням самостійно оцінювати різноманітні ситуації, явища, факти, виявляти і відстоювати особисту позицію.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *